niedziela, 29 września 2013

Makijaż, a sen

Dziewczyny, czy zdarzyło Wam się spać w makijażu, a może zawsze zmywacie go przed snem ? Czy zawsze macie energię, aby pozbyć się tzw. tapety? Nawet, gdy wracacie zmęczone z imprezy lub ucinacie sobie drzemkę przed telewizorem? Hmm... A przecież powszechnie wiadomo,że przebarwienia, przesuszona skóra czy łamliwe rzęsy to właśnie efekt zaniechania demakijażu.

DBAJCIE O SIEBIE, DZIEWCZĘTA!

Co u mnie? Pozmieniało się, jest coraz lepiej, jestem coraz bardziej szczęśliwa, a przecież o to w życiu chodzi, tak?
NIGDY NIE JEST ZA PÓŹNO NA ZMIANY ;)

Od jutra zaczynam trenować.. Zamierzam skupić się na brzuchu, udach i pośladkach.
A jak u Was? Trenujecie czy leniuchujecie?
















6 komentarzy:

  1. nie wyobrazam sobie spać w makijażu, zawsze go zmywam ;) ja trenuje, a Tobie życzę powodzenia i wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że nie raz zdarzyło mi się zasnąć w makijażu, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami sie zdarzało przyznaje, ale staram sie pilnowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami zdarza mi się zdrzemnąć się w makijażu (zresztą jaki ja mam makijaż:D tusz i kredka:D), ale staram się tego pilnować, najczęściej - jesli wiem, że już nie będę wychodziła z domu, zmywam makijaż po powrocie do niego.
    A jeśli chodzi o walkę o siebie - ja wrocilam do niej dosłownie DZISIAJ. Nigdy nie jest za późno na zmiany:)
    Cieszę się, że jesteś szczęśliwa - oby tak dalej!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Leniuchujeeee, wieczorami ciemno juz wiec siedze w domu ogladam filmy czytam blogi i popijam figura forever, zeby sie troche lepiej czuc, zreszta jakies przeziebienie mnie bierze, dramat. chce wrocic juz na baseeeen :C

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie zasypiam z makijażem, nawet jak wracam nad ranem z imprezy to resztkami sił robię demakijaż. gdy wracam do domu i wiem, że już nigdzie nie wyjdę to myję od razu buzię, przed treningiem też robię na twarzy porządek :) chyba najgorsze co można zrobić swojej cerze to nie zmyć makijażu...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli wyrazisz swoją opinie ;)
Zapraszam do komentowania.