poniedziałek, 13 maja 2013

NAPOJE GAZOWANE

A więc uwaga... wyrzucamy wszelkiego rodzaju napoje gazowane: coca-cola, sprite, fanta, grappa, hellenki i inne gó**a. Powinna zostać tylko woda mineralna i w dodatku NIEGAZOWANA!

Zawarte w tych napojach barwniki spożywcze i inne konserwanty wywołują otyłość, zmniejszają gęstość kości. 

Napoje gazowane oprócz składników takich jak m.in.: kofeina, kwas fosforowy czy aspartam zawierają także dodatki smakowe oraz sztuczne składniki, które (UWAGA!!!) działają uzależniająco oraz zwiększają pragnienie.

Jakie choroby wywołują?? A mianowice: choroby nerek, ścieranie szkliwa zębów, choroby serca, nagłe skoki cukru we krwi,a także otyłość.

TRZYMAJ SIĘ WODY. Wszędzie Woda. W szkole. W siłowni. W parku. W pracy.
Pamiętaj!! Pij wodę przynajmniej 1,5 – 2 litrów dziennie.




3 komentarze:

  1. Od 17 kwietnia nie piję napoi gazowanych, także zgadzam się w stu procentach z postem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od czasu do czasu napiję się pół szklanki coli żeby nie odbierać sobie wszystkich tych słodkich smaków ale coraz bardziej się od tego odzwyczajam i wszystkie gazowane napoje sa dla mnie za słodkie. ;D

    a no tak czasem trzeba sobie odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie przepadałam za napojami gazowanymi a odkąd zaczęłam zwracać uwagę co ja je jem i pije to zostaje przy mojej ulubionek wodzie niegazowanej lub ziolowych herbatkach :) nienawidze napojow i wody gazowanej :D

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli wyrazisz swoją opinie ;)
Zapraszam do komentowania.