środa, 15 maja 2013

Rozstępy

Co to są w ogóle rozstępy i jak wyglądają?

Rozstępy są to pasma skóry, które mają kolor różowy. Najczęściej występują w okolicy brzucha i bioder ( ja mam niestety na wewnętrznej stronie ud ;/ ).
Występują one głównie u osób otyłych bądź kobiet w ciąży, ale nie tylko. 
Na powstanie rozstępów mają wpływ różne czynniki. Generalnie można je podzielić na te którym łatwo przeciwdziałać i te, z którymi jest już dużo trudniej walczyć.

Czy można jakoś im zapobiegać? 

1. Stosuj ujędrniające żele i kremy-wcieraj je 2 razy dziennie okrężnymi ruchami rano i wieczorem.

2. Pokochaj RUCH!- Aktywność fizyczna jest bardzo ważna w walce z rozstępami. Ćwiczenia ujędrniają skórę i pozwalają zachować stałą wagę. Przy świeżych rozstępach, sport pozwoli szybciej się z nimi uporać. Staraj się go uprawiać kilka razy w tygodniu (jazda na rowerze, basen, jogging).

3. Możesz również zapytać o zabiegi w gabinecie-Możesz się zdecydować na mikrodermabrazję.Polega ona na mechanicznym złuszczaniu naskórka. Dobre rezultaty daje też laser fraxel, który "dziurkuje" skórę, wnikając w jej głąb i pobudzając komórki do regeneracji. 

KILKA MOTYWACJI:




  
 


11 komentarzy:

  1. ja na szczęście nie ma rozstępów, jednak trochę cellulit niestety znalazłby się... :(. Mam nadzieję, że dzięki ćwiczeniom, które wykonuję uda mi się go choć w małym stopniu zniwelować. :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cellulit jest wrogiem do pokonania nr 2 ;)

      Życzę Ci powodzenia, mam nadzieję że wygrasz ta 'walkę' ;)

      Usuń
  2. Śliczna pupa na największym zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie mi sie to czytało, walcze caly czas z celulitem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykorzystam pierwszą motywację, tylko wkleję sobie zdjęcie... hmmm... może Aarona Johnsona? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam ;)
    Nie ma sprawy, korzystaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. walcze z rozstępami sto lat juz, niestety nie da rady sie ich pozbyc, mam na biuscie okropne i sie strasznie ich wstydze :( kiedys moze jakis zabieg sobie sprawie jak bede miala troche pieniedzy wolnych.
    bierzesz udzial w mojanowafigura.pl/blogerki? Myslalas o tym?

    OdpowiedzUsuń
  7. ach ten Ryan :):):) a nie myślałaś żeby ze swoją wiedzą i motywującymi zdolnościami:> wziąć udział w tym konkursie z mojanowafigura.pl/blogerki? gdybym ja miała bloga, to już dawnno bym to zrobiła. marzy mi się takie wypad do spa :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozstępy i cellulit to największy wróg kobiety;/

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku muszę sama się zdecydować na ćwiczenia ale nie umiem : (

    Jeżeli szukasz dawki inspiracji zapraszam do mnie , uwielbiam łączyć różne tekstury w moich stylizcjach zapraszam :

    http://ashplumplum.blogspot.com/

    Pozdrawiam Asia:*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli wyrazisz swoją opinie ;)
Zapraszam do komentowania.