poniedziałek, 27 maja 2013

Spróbuj... może się uda ;)

Dzisiaj jest pierwszy dzień Wyzwania z Tiffany ;))
Z niecierpliwością czekałam na ta chwilę ;)

Dzisiaj dostałam od summer-body.blog.pl nominację do Liebster Bloga. Dziękuje serdecznie ;)



Pytania od Sylwii:

1. Co nakłoniło Cię do założenia bloga?
-Chciałam podzielić się z kimś moimi doświadczeniami, pomysłami, a może także problemami. Byłam pewna,że znajdę tutaj serdeczne osoby, które mimo tego, że nie znają mnie osobiście, będą służyć dobrym słowem i wsparciem.
 2. Twoja ulubiona przekąska ?
- Precelki rządzą !
 3. Ćwiczenia w siłowni czy w domowym zaciszu ?
- W domowym zaciszu.
  4. Trzy rzeczy bez, których nie wyobrażasz sobie życia ?
- Nie wyobrażam sobie życia, bez mojego chłopaka ( ciekawe czy on o tym wie, chyba mu mówiłam ;p), bez telefonu i książek. 
  5. Kogo ze świata show biznesu cenisz najbardziej i za co?
- Wojewódzkiego, jest szczery, inteligentny, czasem nawet śmieszny ;p
6. Jak Twoim zdaniem powinna wyglądać praca marzeń ?
- Moja praca marzeń? Hmmm.. Byłabym w 7 niebie, gdybym mogła pracować wśród książek, gazet, czasopism, itp
  7. Czym jest dla Ciebie nominacja do Liebster Bloga ?
 - Jest dla mnie wyróżnieniem, ciesze się bardzo, że ktoś czasem o mnie pomyśli, jestem naprawdę zaskoczona ;)
8. Twoje największe osiągnięcie ?
 - Znalazłam miłość mojego życia.
  9. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
 - czytam, czytam i jeszcze raz czytam. Chyba, że mam dobry dzień to spotykam się ze znajomymi.  
10. Co stanowi dla Ciebie największe wyzwanie ?
 - Moim największym wyzwaniem w tym momencie jest ukończenie wyzwania, w którym aktualnie biorę udział. Mam nadzieję, że wytrwam ;)
  11. Jak wygląda Twój poranek ?
- Hmmm... budzik, drzemka,budzik, drzemka, budzik ;p Uwielbiam ciszę o poranku, pozwala mi ona rozpocząć spokojnie dzień.


NOMINACJE DLA:


Moje pytania:

1. Twoje największe marzenie?
2.Co lub kogo wybrałbyś/ałabyś na bezludną wyspę?
 3. Ulubiony film i książka.
4.Czy kiedykolwiek chciałaś/eś być kimś innym? 
5.Twoja obsesja.
6.Ulubiona zabawka z dzieciństwa.
7. Słowo, które Cie opisuje?
8. Laptop czy komputer stacjonarny?   
9. W skali od 0-10 jak oceniasz swoją urodę?
10. Teraz myślę o...
11. Czekam na... 


11 komentarzy:

  1. Dziękuje ! :) odpowiem na pytanie gdy wrócę do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Ci się podobają te ćwiczenia;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super, nie mogę doczekać się dalszych ;)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację :) Jak Ci poszło w pierwszym dniu z Tiffany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobrze ;) Jestem pełna optymizmu na kolejne dni ;) a jak Tobie się podoba?

      Usuń
  4. Sama biorę udział w wyzwaniu Tiffany :) Jak pierwsze ćwiczenia?
    Według mnie ostatnie z poniedziałkowej playlisty było najlepsze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia są super ;) Nie mam jeszcze ulubionych, ale może wkrótce się to zmieni ;)

      Usuń
  5. Ćwiczenia z Tiffany są spoko, robiłam 10min na boczki i naprawdę po regularnym robieniu są efekty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominacje ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za nominację, jesteś kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli wyrazisz swoją opinie ;)
Zapraszam do komentowania.